torek, 15. september 2009

-od višine se zvrti-

Živjü !

človek nemore d vrjame, PREHLAJENA SM! ja prou si prebrou. <.< z nosa mi teče & grlo me buli, supr ne? pijem REVITO (like cedevita sam da ma bl zdavilne učinke. ful je dobr, mjamaa ;3)

ceu dan mi je dolgčas. VN se mi ne da gledala sm TV bla na kompu in zdej zvečer se morm mal naučit ZGODOVINO!.
u zgodovini nimam pojma, ubistvu bi lahk rekl d me sploh ne zanima zgodovina kr mi je važna sedanjost ZDEJ, ta trenutek...

dons smo pisal kratk test neki o konzerviranju žiliv . men je blo kulj ;33

ANGAL ® S si brizgam u grlo : D po mentolu je ukus, men je fajni Ü & ne niam prašičje gripe :Đ mam navadno posrano gripo -.-'''' ura je 20.33 okol 20.45 bom pla dol s kompa in seveda. time for HISTORY . yuckeei -.- ajaaja :333 dons so ble govorilne u šoli. upam d gremo na velikvelik izletou ker mi je u šoli res bedno. SEDENJE IN POSLUŠANJE SNOVI. a je lahk še kej hujšga? =/

whatever : D dns sm se slikala, nubena fotka ni uspela, ker sm pač idiÖt no (: pa kaj sej nerabm fotk za bloge... no ja.... kaj dela LIZA;33? SPI! (: sej prou, da mam mir pred to dolgo dlako k mi stalno u nos leze da me pol use srbi XD
lej nedasemivečpisat! ti gnilozobec! :Đ

adijoooooooooos <33



♥freedom♥

1 komentar:

 

Blog Template by YummyLolly.com