torek, 27. oktober 2009

(jutranje-ure)

Hola!

dons gremo u lj za Uršin bday in komi čakam :3. mel se bomo itk fajn ker to že vem & je zmeri tko in vidmo moje ljubice : d s plesnih ja. ker se žeeeee zeeelo pogrešamo :3
na msnju se tipkaam z peeteeeew :3 jaja in mi govori da mam že zelo douge lase, sam men se ne zdi. na youtube sm gledala posnetke s koncertou ( RBD ) brez žalitev prosm! in ja mi je šlo na jok ker sm gledala poslovilne vdeee. eh jaaaaaaaaaaaaaaa. hočm jih še enkrat vidt! in jih tut bom pa me briga! no bom pustila zdej to use skup ker je preveč žalostno. ker mi je delnoma dougčas sm slikala mojooo sweetie kamero ;d


howhow :3zdej bom šla na kosilo in niti nevem kaj je za jest. babi je šla v snovik plavat!blagor njej ,jz bi šla tut fulfulful rada plaaavaaat : djuuj na msnju me je kliklna NICOLE*-*
zdej se s petew kregava kake lase mam jz -.- eeeeeeeeeeeeeeh. dost douge prau petew pa lepe, sam jz nemism tko ker mi nisso lihk ušeeeeč!
lej ful se mi nč nedaaaaa! ADIOOOOS,božji otrok :3

0 komentarji:

Objavite komentar

 

Blog Template by YummyLolly.com